daliy update?
2014-02-17 @ 21:38:34
GodKväll Bloggen!
Att jag skall börja blogga dagligen skall vara något som jag skall börja göra nu med mitt nya liv! skall försöka i en månad och se vad jag känner sen, jag ha inte precis några läsare men för mig, skriva av mig lägga upp lite bilder då jag är skogstokig när de gäller att ta bilder och någonstans skall de ta vägen, kan inte lägga upp alla på instagram!
jag börja denna dagen även med mitt nygamla liv, jag skall sluta äta godis och dålig mat mer än en dag i veckan! jag är sjukt sugen men klara mig tro jag- kämpa glöd! 100 squats per dag samt annan träning!

inte mycket mer. ha en massa att berätta men orka inte nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0