TANKAR
2013-10-03 @ 18:14:20
fin dag, både sällskapet och vädret. Jag är nog sämst på att ta kort men det ska jag bli bättre på! fikat på condeco med fina små klasskamrater. När man läser olika kurser och bara träffas då och då märker jag verkligen hur mycket man saknar ens klasskamrater! efter en fika som innebar browie och coca cola och en massa snack sitter jag hemma vid daton. 

Jag hade ett uppdrag i oktober som jag höll inte ens en dag. Det innnebar att jag skulle inte snacka sex eller dylikt, men man måste förstå att en person som bara ha det i huvudet är det svårt att inte göra det? Jag tänker på sex ungefär mer än vad killar gör, man säger alltid att killar tänker på sex ungefär 7 gånger per minut eller vad det är, jag vet ett påstående men runt där ligger jag med. det handlar inte om att jag ligger med allt och alla . Även om det tydligen går ett litet rykte i min stad att jag gör det bryr jag inte mig om för om människor i min omgivning nu vill tro att jag ligger runt en jävla massa så får de göra det, det är väl hälsosamt att har ett aktivit sexliv? Sägs det i ala fall. 
Jag tycker inte att det är fel att folk ligger runt eller, man får göra som det vill. Sälvklart vet jag att människan måste snacka om andra personer för att man skall må bra. Det skrevs i tidningen för ett tag sen. Och jag snackar om andra med och även om andras sexvanor. det kommer alltid att finnas fördomar och dylikt. Men jag vill att man måste förstå att varje människa är något annat bortom ens sexvanor. bara för man ligger runt är man inte en dålig människa. 

Jag har öppna tankar om sex även om inte min omgivning inte alltid håller med mig om vad jag anser är rätt och fel. Jag anser att vem som helst får ligga med vem det vill och ens omgivning skall inte bry sig så jävla mycket. Självklart menar jag att ingen människa skall såras eller dylikt på grund av det men jag menar att om jag vill får jag ligga med hur många som helst och folk ska inte bryr sig om det men även skall inte synen på hur jag är som person påverkas heller på grund av det. Jag vet att detta är ett önsketänande för varje människa har olika sätt att se på hur saker och ting skall vara men man skall aldrig ändra sitt rätta jag för någon bara för att de ska gilla en, även om de gillar dig så skulle det vara falsk då de inte är ditt rätta jag. 

Jag är en människa som är öppen med det mesta, inte allt men mycket.Och ibland förstå jag att man får tygla sig, i olika sammanhang som skola, jobb och dylikt men bland mina käraste och vänner måste jag får  vara den jag är för att jag ska må bra. Man mår inte bra om man behöver spela en annan människa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0