det är våra brister som gör oss till människor
2013-10-14 @ 23:51:01
en gammal bild. tro den kanske är 3 år gammal, eller lite mer. När jag ser bilden tänker jag på hur tiden förändrar varje människa. både på gott & ont. jag träffade en gammal jobba kompis idag när jag var på sjukhuset. Ha inte setts på ett år. mer än de. Hon frågade en massa om livet och då insåg jag hur mycket mitt liv ha förändrats på de senaste året. Alla planer jag hade då är borta. Allt som jag var då har nog försvunnit på ett vis.Jag vill så mycket mer än så nu. Jag vill vara fri. 
 
Jag är jag fortfarande men jag har förändrats och jag har utvecklat mig själv. Allt går upp och ner för varje människa och alla ha kämpiga perioder men det är bara att kämpa sig igenom. Jag är så mycket mer säker i mig själv nu ändå, har en svacka kanske men ändå fortfarande mycket starkare än innan. 
jag kan nog ganska bra stå på mina två egna ben.
Lina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0