Finaste
2013-12-20 @ 15:27:22

Finaste tindra och jag igår, bild tagen i från elinwetterling.blogg.se !
Kom hem i från Stockholm igår och var ochr fortfarande helt slut! Sjukt trätt

Ha inte sovit så himla mkt den sista tiden igår tro jag sov cirka fyra timmar och de va fylletimmar så sådär utvilad på de, en resa hem från Stockholm som innebär en snabbis på A6 center och inhandlade 

Två sådana klänningar, stilrena och eleganta och jag älskar dem! Nyårsklänning tro jag allt! 
Roligare när man är två , ni som inte visste så hämtade jag upp Jens på Arlanda efter jag hade varit hos Pillan! Jag och Jens drog till Stockholm en vända och mötte upp Patrik för att sedan spendera en natt hos honom som innebär alkohol pizza söndriga kläder och en hel del huvudståendes! Sjuk natt då jag inte redigt kommer ihåg ca som hände den sista delen av kvällen men men 

Lite av mina två favoriter
Dagen efter innebar en resa hem för mig och Jens till våran kära stad! och jag inte behövde köra hela vägen hem och de va skönt för jag va rätt bakis asså! 

väl hemma blev de käk bad och julkalendern för att sen åka ut till sötaste tindra och Elin! Mys med en massa snack och gosande som på bilden! Provade även dopklänningen eller ja haha den jag skall ha på dopet och Elin och jag är sjukt heta i dem! Kommer bli sjukt bra!

 Somnade vid 11 tiden och vaknade fyra typ! Så lite mer sömn men skall försöka allt ta en tupplur när jag kommer hem! Jobbar just nu men tidsinställt är sjukt najst! Sedan blir de att umgås med världens bästa Elin ❤️

Hörs 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0