2013-03-31

helgen har varit fullspäckad!
fredag: firade tegvall med fina cheyor! sjukt bra förfest- grace sög!




b

lördag: påskmat och fin kväll med fin klasskamrat mlf
söndag: ut till pappa för äta mat och fira påsk och deras bröllopsdag!
letade påskägg som bara den!
första cab dagen,därför bästa dagen på länge











Mar. 29, 2013









iväg snart för att fira tegvall! jävla i vad de ska zkålaz, zhottaz, klundaz och danzaaaa

bezzzt jävla tegvall! rejält kväll!!

2013-03-23

god kväller världen! denna helgen ha varit myspys! först började det med vinkväll med fin fina vänner - matte, tegvall och tellan! vinet flödade för vissa (;
igår lördag var se klassfest men dagen inleddes med en massa ouizkampen spel -jag heter middan på de! sedan lunch med bro min och sedan till lokalen för att fixa med grabbsen! bastu och förkrök! kvällen innehåll astrid lindgrens quiz, danz & zhotz! idag blev de fika & spice med maria & malin för att gå igenom gårdagens bravader!
bildbomb

2013-03-17










denna helgen har varit gr8! två sittningar- alloverall & epoksittnint- sedan idag har jag varit hos pappa hela dagen! vi ha fått tillskott i familjen, en ny liten kalv och sedab ha junior kört den lille traktorn. vädret är underbart och livet med!

-puss



2013-03-14

detta årets sämsta dag.
dålig dag.
mega dålig dag.

2013-03-13

jobbar idag. 7-16! sedan träning och sedan CL ikväll!
Bilder från igår. outfitta! finast rebelle!
va hos farmor igår efter skolan. äta så jag måste minst gått upp två kilon. älskar farmors mat. måsye börja göra lite rediga inlägg haha jävla "BLOGGARE" jag är då






2013-03-11

bra dag.
- jobb
- fikasnack utan fika
- träna
- bad & the oc
- the oc & lasange ^^
- farmen, nashville, top model svergie

sova

The O.C

jag kommer alltid att tipsa att kolla på The O.C- jag ha sett klart försa säsongen för ungefär femte gången eller något. The O.C är ju så jävla bra. Jag började se detta när de började gå på kanal5 21.00 på onsdagar för ungefär 8 år sedan eller något. Nu ha jag lipat ikväll genom ha sett klart första säsongens slut. 
KOLLA DÅRA

2013-03-10

ligger och myser med The O.C och vovvarna. bra dag idag. ska snart ner till stan för en letande sväng eller lite maskerad dräkt!




.




2013-03-09

igårs kvälls outfitta






jag ha plåster på tåna..de skvar lite, alltså glittret.
vi va hos hanna först och åt och förfestade lite sedan vidare till dakapo ssom för inte va så kul enligt mig!

idag är de 25 års fest för hanna och ut i de fina
Puss

2013-03-09

helt underbar morgon. vaken sen sex. vad gör man? du händer när man ha druckit. Ryan får stanna hos the cohens (; he will pack up later! jag ha börjat kolla om OC serien. älskar denna serin. påminner om mina yngre dagar. Idag bär de ut i solen en vända när min kompis som liggwe jämte mig ha vaknat!! hårdare kväll för mig än henne så de blir oc maraton ett tag

puss

2013-03-07


datumet är 13-3-7 alltså 1337
3lit

2013-03-07

Yes. I´ve changed . Pain does that to people

2013-03-07

jag är verkligen sämst på att blogga men jag försöker här! ha kommer bilder från de senaste dagarna och dessa dagar ha innehållt:
tisdag: skola & växjö lakers




onsdag: jobb, skola och utgång



torsdag: shoppa



inhandlat:
svart transperant (stavning?) skjorta från carlings 120 :-
svarta jeans från hm 399:-

2013-03-04

dagen som har varit innebär att jag tränade på morgonen, fan gick upp halv sju för att träna - duktig flicka och sedan har jag spenderat hela dagen med att läsa ut en bok tills skolan. jag ha inte mycket att säga. annars är det en ny veckan och det innebär måndag och farmen avsnitt, top model Sverige och mio min mio
 
hej så länge.

2013-03-03

ligger i badet och kollar på transformers.bra kväll






2013-03-02

igår vad jag och världens bästa mormor iväg till linköping för att stötta Växjö Lakers tilö nytt elitseriekontrakt! sjukt bra match och rejäl stämning, på bussresan men även i hallen och efteråt. Växjö Lakers vann med 1-2 mot linköping i cloetta center. bra match och med rn klack enligt folk tittande på rv hördes mer än vad hemmaklacken gjorde. sjukt najst. bilder.





2013-03-03

idagen ha innebät världens finaste väder och en bakfylla.jag ha träffat finaste elin för en catching up och shoppat lite...

tre nagellack från hm och en kuvertväska från åhlens

2013-03-03

Hej alla mina kommande läsare!
Här kommer jag Lina att dela med mig av mitt liv, i alla fall det som jag vill dela med mig av.
Jag heter Lina och är 20 år men fyller år i höst och jag är uppvuxen och bor i staden Växjö.
I denna bloggen kommer ni får läsa om mitt liv som just nu innebär ett singelliv med inga dagarna är lik den andra. jo ska inte ljuga.
Snabbfakta: bor hemma, pluggar, äter, tränar, festar, umgås och är allmänt hög på livet just nu
 
bloggen kommer innehålla mitt liv, handlar om mina tycken, åsikter det jag gör med mera.
hej så länge

RSS 2.0